جديد دانلود Plants vs. Zombies Heroes 1.0.11 – بازي زامبي ها و گياهان : قهرمانان اندرويد + مود + ديتا

۱,۴۵۱ بازديد
Plants vs. Zombies Heroes Android
4.8 /5
افتضاحبدخوبعاليبي نظير
(233 راي)

Plants vs. Zombies Heroes v1.0.11

– بازي محبوب زامبي ها و گياهان: قهرمانان اندرويد همراه ديتا
امتياز 4.2 از 5.0 و معرفي براي اولين بار در ايران
تست شده برروي اندرويد 5 با اجراي افلاين

Plants vs. Zombies Heroes سري جديد بازي فوق العاده زيبا، محبوب و نام آشناي زامبي ها و گياهان از استوديوي بازيسازي EA يا همان ELECTRONIC ARTS براي اندرويد است كه ساعت ها پيش نسخه اول ان به صورت رايگان در ماركت بزرگ گوگل عرضه گرديد و باز هم مثل هميشه پس از تست و مطمئن شدن از صحت بازي، تصميم گرفتيم براي اولين بار در ايران ان را حضور شما دوستداران بازي هاي استراتژيك از نوع زامبي ها و گياهان معرفي نماييم. در اين بازي مي بايست قهرمانان خود را جمع آوري كنيد و تيمي از گياهان را بسازيد و با قدرت هاي باور نكردني آن ها به نبرد با زامبي هاي ظالم برويد و ان ها را يكي پس از ديگري نابود كنيد! انواع كاركترهاي مختلف براي خريداري و جمع اوري توسط شما وجود دارند كه رفته رفته ان ها را باز مي كنيد. اگر از علاقه مندان به سري بازي هاي Plants vs. Zombies هستيد و داراي يك دستگاه با سيستم عامل اندرويد مي باشيد تحت هيچ شرايطي نسخه جديد بازي زامبي ها و گياهان تحت عنوان Plants vs. Zombies Heroes را از دست ندهيد چرا كه مجذوب طراحي، گيم پلي و صداگذاري فوق العاده ان خواهيد شد. بازي همانند نسخه هاي پيشين عالي و بي نظير طراحي شده است و ان را به همه شما دوستداران بازي هاي خاص معرفي مي كنيم .

 

 

برخي از ويژگي هاي بازي Plants vs. Zombies Heroes اندرويد :

  • بيش از 20 قهرمان مختلف براي جمع آوري
  • اختصاص خدمه براي هر قهرمان در بازي
  • انواع سلاح هاي مختلف براي هر قهرمان
  • امكان بازي به صورت انلاين با دوستان
  • گرافيك اچ دي خيره كننده با صداگذاري عالي

بازي Plants vs. Zombies Heroes هم اكنون در پلي استور داراي امتياز 4.2 از 5.0 است و تا به اين لحظه كمتر از 5 عدد دانلود شده و اگر شما همين الان بازي را از فارسرويد دريافت و نصب كنيد از اولين كاربران جهاني خواهيد بود كه بازي عالي Plants vs. Zombies Heroes را تجربه مي كنيد. بازي برروي دستگاه LG G3 با اندرويد 5 تست شده است و بدون هيچ مشكلي اجرا ميشود.

توجه داشته باشيد كه : در اجراي اوليه براي شناسايي ديتايي كه قرار داده ايم براي چند ثانيه اينترنت رو وصل كنيد تا ديتا شناسايي شود ؛ زين پس بازي آفلاين اجرا ميشود.

تغييرات نسخه ي V1.0.11 :

* انتشار نسخه اول بازي در گوگل پلي.

 

 

دانلود Plants vs. Zombies Heroes - بازي زامبي ها و گياهان : قهرمانان اندرويد + مود + ديتا

دستورالعمل نصب و اجراي بازي Plants vs. Zombies Heroes :

– ايتدا فايل apk را دانلود و نصب كنيد.

– فايل ديتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازيد. پوشه ي com.ea.gp.pvzheroes را در مسير Android/data حافظه داخلي كپي كنيد.

– بازي را به صورت آنلاين اجرا كنيد.

دانلود فايل نصبي اصلي بازي با لينك مستقيم - 35 مگابايت

دانلود فايل ديتاي بازي با لينك مستقيم - 471 مگابايت

نسخه مود به محض ريليز اضافه ميشود ...

نسخه آندرويد مورد نياز : 4.1 و بالاتر

قيمت در ماركت : رايگان

بهترین فیلم های زامبی

در این سری نقد و بررسی با معرفی فیلم های زامبی در کنار شما هستیم. قطار بوسان و شبه جزیره یک مجموعه فیلم مستقل از فیلم های زامبی کره ای بشمار می روند که دیدن آنها را پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال بهترین فیلم های زامبی کمدی هستید باید بگوییم سلیقه شما کمی خاص و متفاوت است با این حال می توانید زامبی لند 2019 را تماشا کنید. فیلم های زامبی دوبله فارسی را هم می توانید به همراه خانواده به تماشا بنشینید هر چند تماشای فیلم زامبی محور با زبان اصلی و صداپیشگان فیلم حال و هوایی دیگر دارد. به سراغ لیست 15 تایی از فیلم های خارجی زامبی در سال های اخیر می رویم که اغلب دلهره آور هستند. بهترین فیلم های زامبی

1- فیلم غم و اندوه 2021 The Sadness

در بحبوهه انتخابات دولتی، ویروسی به نام آلوین که خاصیت شدید جهش یافتن دارد و در ساختار کلی آن علائم و تشکل های هاری مشاهده می شود و در خصوص آن در تلویزیون و تمام رسانه ها هشدار های جدی به مردم می دهند، اما مردم آن را کذب می دانند و این رادروغی از طرف دولت در این برهه ی زمانی می دانند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.